STAP-budget BCB-stijl!

De BCB-groep faciliteert jou het STAP-budget in het voordeel van jouw bedrijf te laten werken. De werkgever en medewerker werken hierbij samen aan ontwikkeling. De win-win situatie!

We doorlopen met jou de volgende stappen:

Stap 1

De ondernemer start samen met de BCB-groep met het analyseren van de opleidingsbehoefte en vergelijkt deze met het aanbod van de verschillende STAP-erkende opleidingen en maakt een keuze voor een gewenst scholingstraject.

Stap 2

Via de website van de opleiding meld je je aan voor de betreffende opleiding.

Stap 3

De opleider voorziet jou van een STAP-aanmeldingsbewijs.

Stap 4

Met het STAP-aanmeldingsbewijs dien je via het STAP-portaal van UWV een aanvraag in. Houd hierbij rekening met de verschillende aanvraagtermijnen.

Stap 5

UWV besluit of aan de voorwaarden is voldaan. Indien UWV het budget toekent, wordt hiervan een bevestiging gestuurd.

Stap 6

De opleider factureert het bedrag aan UWV. Als cursist hoef je hiervoor geen actie te ondernemen.

Stap 7

Je start de opleiding en rondt deze af. Wanneer de opleiding afgerond is, voorziet de opleider het UWV van een bewijs van deelname.